Ota yhteyttä

PALVELUNUMERO: 0600 302020
Avoinna arkisin 9–17 (1,98€/min + pvm/mpm)

Usein kysyttyjä asioita

Alla vastauksia yleisimpiin ihmetyksen aiheisiin. Lisätietoja/tarkempia tietoja saat asiakaspalvelustamme.


Laitteeni tila seurannassa on Keskushuollossa. Mitä se tarkoittaa?

Keskushuolto on laitevalmistajan määrittämä ylemmän tason huolto, johon laite lähetetään laitevalmistajan huoltopolitiikan mukaisesti.

Laite palautuu keskushuollosta SCF Huoltoon yleensä 7 kalenteripäivän sisällä keskushuoltoon lähetyksestä.

Alkuun

Laitteeni tila seurannassa on Odottaa varaosaa. Mitä se tarkoittaa?

Laitteenne korjaamiseen tarvittavaa varaosaa ei ole tällä hetkellä SCF Huollon varastossa, vaan se on jouduttu tilaamaan laitevalmistajalta.

Tyypillisesti varaosatoimitukset SCF Huollolle kestää noin 5 kalenteripäivää. Jos varaosia ei ole saatavilla suoraan laitevalmistajan varastosta, toimitusaika on hieman pidempi.

Alkuun

Jos laite putoaa, kastuu tai saa kolhun ja sen näyttö menee pimeäksi/rikki, kannattaako se lähettää huoltoon?

Laite voidaan toki toimittaa huoltoon. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Kustannusarvio saatetaan tiedoksenne. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin). Näytönvaihdon ollessa kyseessä katso löytyykö mallisi näytönvaihtohinnastostamme. Muut korjaushinnat löydät täältä.

Alkuun

Tuleeko työn hintaan vielä kuljetuskuluja?

Ei takuu korjausten yhteydessä veloitamme hinnaston mukaisen kuljetusmaksun.

Alkuun

Laitteeni kävi vakuutusyhtiön maksamassa huollossa (näytön vaihto). Onko laitteeni vielä takuunalainen?

Jos vakuutusyhtiösi käyttää valtuutettua huoltoa ja laitteesi korjaamiseen käytettiin alkuperäisiä varaosia, laitteesi takuu jatkuu normaalisti ostokuitin mukaisesti.

SCF Huolto on useimpien merkkien valtuuttama huolto ja käyttää aina alkuperäisiä varaosia.

Alkuun

Onko maksullisesta huoltotyöstä mahdollista saada alustava kustannusarvio puhelimitse ennen kuin laite toimitetaan huoltoon?

Tutkimatta laitetta on valitettavasti vaikea arvioida, millaiset kustannukset laitteen korjaamisesta tulisi. Suosittelemmekin, että laite toimitetaan meille tutkittavaksi. Huoltajamme tutkii sen vauriot ja laatii korjaustoimenpiteistä kustannusarvion. Kustannusarvio saatetaan tiedoksenne. Jos laitetta ei korjata, veloitamme voimassa olevan hinnaston mukaisen tutkimusmaksun sekä rahtikulut (pidätämme oikeuden hinnaston muutoksiin).

Alkuun

Kuinka saan tilattua varaosan kännykkääni?

Varasosien tilaus onnistuu asioimalla toimipisteessämme. Valitettavasti emme ota asiakkaiden tilauksia vastaan sähköpostilla.

Jälleenmyyjä pystyy tilaamaan varaosan kauttamme sähköpostilla.

Alkuun

Miksi huollon tilanne kohta ei toimi syötettyäni työtilaus kohtaan työnumeron?

Muistittehan lisätä työnumeron alkuun TRE-, HKI- tai SLO kirjaimet.

Alkuun

Mitä maksaa näytön vaihto Nokian Lumia 1020 malliin?

Näytönvaihtohinnat näet hinnastostamme.

Alkuun